У роботі ЦНАП запроваджено Єдині вимоги (Стандарту) до якості обслуговування відвідувачів

25.01.2018
У роботі ЦНАП запроваджено Єдині вимоги (Стандарту) до якості обслуговування відвідувачів

З метою дотримання Єдиних вимог (Стандарту) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг, розроблених Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно із Офісом реформи адміністративних послуг (EDGE), який впроваджується канадською компанією Agriteam Canada Consulting Ltd., та за підтримки Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні» з урахуванням практичного досвіду впровадження таких стандартів центрами надання адміністративних послуг – членами Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг, забезпечення єдиних стандартів та підходів до організації обслуговування відвідувачів у департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», на підставі пункту 6 статті 27, статті 52, пункту 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Запровадити у роботі департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Єдині вимоги (Стандарту) до якості обслуговування відвідувачів.

2. Встановити, що дотримання Єдиних вимог (Стандарту) до якості обслуговування відвідувачів Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку є обов’язковими для всіх посадових та службових осіб департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», а також суб’єктів надання адміністративних послуг, що забезпечують прийом та обслуговування відвідувачів.

3. Доручити директору департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Карп’як Л.В. забезпечити ознайомлення з Єдиними вимогами (Стандартом) до якості обслуговування відвідувачів Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку усіх посадових та службових осіб департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», а також суб’єктів надання адміністративних послуг, що забезпечують прийом та обслуговування відвідувачів.

Департамент "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку"

У роботі ЦНАП запроваджено Єдині вимоги (Стандарту) до якості обслуговування відвідувачів