Задоволені відвідувачі - запорука успішної роботи ЦНАП

28.12.2017
Задоволені відвідувачі - запорука успішної роботи ЦНАП

Рік, що минає, для Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку видався досить продуктивним. Вдалося не лише збільшити кількість адміністративних послуг до 334, реконструювати зал для комфортнішого очікування, а й підготувати документи на відкриття філії ЦНАП у прийдешньому 2018-му році.

Щодня ми дбаємо, щоб мешканці та гості міста отримували якісні адміністративні послуги. Найвищим рівнем обслуговування заслуговуємо на довіру відвідувачів та створюємо позитивний імідж влади.

Для нас надзвичайно важливо чути думки та зауваження щодо покращення роботи депаратменту. Наприкінці кожного місяця підводимо підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг.

Кожен відвідувач може оцінити роботу Центру за двома показниками “Добре” та “Незадовільно”, шляхом опускання талонів електронної черги у відповідні скриньки. Крім того, пропозиції, зауваження та скарги щодо роботи департаменту можна залишати у Книзі відгуків та пропозицій, яка знаходиться у консультантів на рецепції. Також заповнити спеціально розробену анкету онлайн за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1OOCL_dc0u8-B3SPC6DWOw_OfepFITFPg_0CPUw1CRHs/edit,  в якій можна оцінити не лише якість надання адміністративних послуг, а й зовнішній вигляд та манеру спілкування адміністраторів.

За рік, що минає, назбиралося чимало записів, як позитивних, так і негативних. Ми проаналізували всі відгуки і на основі отриманих результатів підвели підсумки роботи ЦНАП.

Загалом відвідувачі позитивно оцінюють роботу адміністраторів, висловлюють слова подяки за високу культуру спілкування, якісне та професійне обслуговування, людяність, чемність та розуміння.

Також громадяни позитивно відгукуються про офіційну сторінку ЦНАП у мережі Facebook.

Більшість зауважень стосуються найпопулярніших адміністративних послуг у ЦНАП: оформлення та видача біометричних документів, реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, видача довідок про склад сім’ї або зареєстрованих осіб у приватному, приватизованому житловому приміщенні/будинку.

Через підвищений попит та значне збільшення кількості оформлюваних біометричних документів, виникли затримки зі своєчасною видачею замовлених паспортів. На жаль, ЦНАП не може впливати на суб’єктів надання адміністративних послуг. На наші неодноразові звернення, у ДП “Поліграфкомбінат “Україна” запевняють, що докладають максимальних зусиль у збільшенні обсягів виробництва.

Що ж стосується видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих осіб у приватному, приватизованому житловому приміщенні/будинку ми взяли до уваги нарікання мешканців міста. Нам вдалося не лише налагодити співпрацю з відділом ведення Реєстру територіальної громади Луцької міської ради, а й, враховуючи потреби населення, ініціювати придбання за грантові кошти програмного забезпечення для створення та функціонування реєстру територіальних громад міста. В результаті - отримати довідку про склад сім’ї або зареєстрованих осіб у приватному, приватизованому житловому приміщенні/будинку можна всього за кілька хвилин.

Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного та оперативного обслуговування відвідувачів, враховуючи всі зауваження та пропозиції.

Ми стараємося завжди рухатися вперед, вдосконалюватися і ви можете нам у цьому допомогти. Залишайте свої пропозиції, ідеї, зауваження щодо нашої роботи, допоможіть нам стати кращими.

Дякуємо, що користуєтеся нашими послугами. Ми працюємо для Вас.

Департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”