Робота зі зверненнями громадян — головний пріоритет у діяльності міської влади

15.12.2017
Робота зі зверненнями громадян —  головний пріоритет у діяльності міської влади

Головним пріоритетом у діяльності міської влади є актуальні проблеми, які мешканців міста озвучують у зверненнях.

На оперативних нарадах з питань діяльності виконавчих органів ради керівництво міста щотижнево порушує питання дотримання термінів розгляду звернень громадян та якості підготовки відповідей.

За словами в.о. обов’язків міського голови Григорія Пустовіта, дослухатися до порад та вирішувати актуальні проблеми городян - одне із найважливіших завдань влади. Люди не повинні зіткнутися з недовірою і непорозумінням та отримувати необґрунтовані відповіді, без якісного вивчення проблем, викладених у зверненнях.

З метою формування у відповідальних осіб органів місцевого самоврядування необхідного рівня теоретичних знань та практичних навичок роботи зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, у ЦНАП відбулося навчання на тему “Робота із зверненнями громадян як один із пріоритетних напрямків роботи органів місцевого самоврядування”.

Захід провели директор депаратменту ЦНАП Лариса Карп’як та начальник відділу звернень громадян Світлана Візнюк.

У ході навчання розглянули порядок реєстрації і розгляду звернень громадян та підготовки відповіді на звернення у визначені законодавством терміни.

Так, звернення громадян розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник виконавчого органу або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загаль­ний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

Розгляд петиції здійснюється невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.

Повідомлення, що надійшли на веб-платформу “Відкрите місто” розглядаються у місячний термін.

Окрім того, наголосили на вдосконаленні системи електронного документообігу “АSКОD.

Нагадаємо, для того, щоб подати звернення в письмовій формі до в.о. обов’язків міського голови та його заступників, необхідно звернутися в департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Луцької міської ради.

Також є можливість подати звернення в електронній формі на офіційному сайті міської ради.

З метою постійного зв’язку з населенням та оперативного реагування на проблеми, які турбують мешканців міста, у ЦНАП працює група швидкого реагування. Мешканці міста цілодобово можуть дзвонити з міських телефонів за номером 1580 і з мобільних: 066 1580 333.

Відділом звернень громадян вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян. 

Департаемнт “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”


Робота зі зверненнями громадян —  головний пріоритет у діяльності міської влади Робота зі зверненнями громадян —  головний пріоритет у діяльності міської влади Робота зі зверненнями громадян —  головний пріоритет у діяльності міської влади