Черговий тест-драйв Луцького ЦНАП

02.11.2017
Черговий тест-драйв Луцького ЦНАП

Комфортне просторе приміщення, електронна черга, замість живої, зручні місця очікування, усміхнені адміністратори, дитяча кімната — все це на власні очі побачили у Центрі надання адміністративних послуг у місті Луцьку голова правління ГО “Стоп корупція”, перший заступник виконавчого директора у Конфедерація будівельників України Тарас Лилик, експерт офісу реформ адміністративних послуг Павло Остапенко та помічник народного депутата Євген Гульчук.

Під час зустрічі поважні гості приділили особливу увагу наданню адміністративних послуг з видачі будівельного паспорта на забудову земельної ділянки, видачі дозволу з розроблення проекту землеустрою, оформлення та видача біометричних документів.

Євген Гульчук був приємно здивований, що здійснення платежів за отримання окремих адміністративних послуг відбувається на робочих столах за допомогою POS-терміналів.

“Ми надаємо 334 адміністративні послуги, з яких близько 30% - платні, - розповідає директор ЦНАП Лариса Карп’як. - POS-термінали полегшують роботу працівникам, бо на місці оперативніше вносять інформацію до кожної справи відразу з квитанцією про оплату. По-друге, зручно людям оплачувати послугу за кілька секунд. Раніше були черги біля банківського відділення на першому поверсі, тепер їх набагато менше, бо оплату можна здійснювати одразу адміністратору і не гаяти часу в чергах”.

Також візитерів вразила кількість відвідувачів, які щодня відвідують Центр, а це чимало - від 800 до 1400 людей. Та приємно здивував основний принцип організації роботи — універсалізм та орієнтований на потреби громадян персонал.

“ЦНАП міста Луцька технологічно працює просто супер. Чудово працює внутрішнє ПО, яке синхронізовано з електронною чергою, - ділиться враженнями від зустрічі Тарас Лилик. - ЦНАП дійсно заслуговує на звання одного з найкращих в Україні. З нашою допомогою буде і філія (мається на увазі реконструкція першого поверху ДРАЦС на пр. Соборності, 18 — ред.) , надіюсь вийде супер будівля. Згідно проектної документації дане приміщення підходить для надання такиих послуг, як державна реєстрація (перереєстрація, зняття з обліку) транспортних засобів та видачі посвідчення водія. Ми готові допомогти з фінансуванням проекту і створити заклад європейського рівня”.

Наприкінці зустрічі гості подякували директору Центру Ларисі Карп’як за прийом, професіоналізм, детальну інформацію та особливий подарунок.

Департамент "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку"